Translate

31 Mayıs 2013 Cuma

Mesleğime Aşığım

En büyük aşklar nefretle başlarmış. Benim ilişkim de böyle başladı elektroniğe karşı. Mesleğime hep saygı duyma ihtiyacı hissettim. Böylelikle biyomedikale karşı yavaş yavaş ilgim oluştu. Ben bir biyomedikal mühendisi öğrencisiyim. Başta biran önce okul hayatından kurtulup iş hayatına geçmek isterken artık kendimi hep okul yaşamı içinde görmek isttiyorum bir öğretim görevlisi olarak. Biyomedikale karşı haksızlık yaptım 3 yıl boyunca. Biraz da tanınmasına bağladım nedeni. Kendimde aramadım olayı. Birazcık ilgim olmalıydı mesleğime karşı. Ama artık pırıl pırıl öğrenciler yetiştirmek istiyorum ünide kalarak ya da bilim insanlarıyla kafa kafaya vererek projelerde geçmeli adım. En büyük aşklar nefretle başlarmış, benim hikayem de bunlardan biri. Hep mesleğimle iç içe olmalıyım. Seviyorum seni biyoedikal, seviyorum seni elektronik. Ünide kalıp elektronik üstüne ders vermek istiyorum hatta. Buradan Koray Hocamıza da selamlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder