Translate

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Yağmur

Şu an bu yazımı firmadan yazıyorum. Elektronik üzerine birşeyler araştırırken biraz ara vermenin faydalı olabileceğini düşünerek yazmaya karar verdim.
İstanbul'da yağmurlu bir günden merhaba diyorum herkese. Çok severim bu havaları. Çoğu kimseler için psikolojik bir çöküntüdür, hatta benim için de bu yıla kadar öyleydi ama yağmurun özgürlük olduğunu fark ettim. Hasta olacağımı bilsem de yağmurla yürümek gökyüzüne kanat açmaktır benim için. Herşeyden önce gökyüzünden düşer yağmur. Bulutları, kuşları anımsatır bana. Bunun romantiklikle felan da alakası yok, sadece özgürlüktür işte, huzurdur yıldızlar gibi.
Bir de yağmurdan sonra hayatın canlanması vardır. Baharda ya da yazda felansanız kelebekleri görme ihtimaliniz vardır. Bir gökkuşağıyla göz kırparsınız hayata. Ben bu ihtimalleri çok seviyorum. Kendinizi çok iyi hissedersiniz o zaman işte. :)
Ya da yağmurlu bir günde elinize kitabı alıp cam kenarında kahvenizi yudumlamak çok ayrıdır. Açarsınız camı mis! Toprak kokusu :) hayatın nasıl canlandığı birden aklınıza gelmiştir. O sıcak kasvetli günlerden kurtulmuşsunuzdur o anlık. Hayat vardır yağmurda, rahmettir. Hayat canlanır, toprak susuzluğunu gidermektedir. Yağmur yağmur yağmur diye şarkı mırıldanırsınız o an. Bir de aklınıza hala göremediğiniz ŞİRİNLER tablosu da gelebilir, siz yine de iyi bir çocuksunuzdur önceden eminim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder